joi, 3 mai 2012



 Goliţi apel la acţiune

Esenţial pentru orice site de comerţ electronic. Scopul tău final este de a vinde un produs, astfel încât aveţi nevoie pentru a face apel la acţiune cât mai clar posibil. Asiguraţi-vă că se execută experimente pe paginile de produse pentru a testa şi de a îmbunătăţi ratele de conversie. Multe magazine de comert electronic se concentreze un pic prea mult pe obtinerea de mai mult trafic prin SEO si PPC, în acelaşi timp o modalitate mai rapidă de a obţine venituri suplimentare este de a obţine mai mult din traficul pe care deja au, prin imbunatatirea ratelor de conversie.

Chiar dacă nu se face în mod activ rata de conversie de optimizare, ar trebui să fie cel puţin de măsurare de date la fel de mult ca tine poate de la site-ul dvs., în special de produse de pagini, care sunt în cele din urmă cele mai importante pagini pentru un site de comerţ electronic.

Instrumentele pe care le puteţi folosi pentru a măsura şi de a îmbunătăţi apelurile la acţiune:

Crazy Egg
ClickTale
Google Analytics eveniment de urmărire
Lua doar una sau două dintre aceste instrumente de configurare şi să înceapă colectarea datelor, odată ce începe colectarea de date, sunt într-o poziţie mult mai bună pentru a începe grija despre ea şi stabilirea obiectivelor faţă de ea.

 Trust semnale

Vi se cere oamenilor să introduceţi detaliile cardului de credit de pe site-ul dumneavoastră. Ei au nevoie să poată avea încredere că sunteţi o companie reală şi că datele lor personale sunt sigure. Puteţi face acest lucru pe pagina de produs şi de a aplica-l din nou pe parcursul procesului de cumparare. Acestea sunt tipuri de semnale de încredere ar trebui să fie încercarea de a încorpora în paginile dvs. de produse:



De asemenea, asiguraţi-vă că aceste link-ul pentru a asigura certificate în cazul în care este posibil, astfel încât utilizatorii să poată merge şi de a verifica ceea ce spun. Asiguraţi-vă că pentru a verifica periodic aceste link-uri încă de lucru - ultimul lucru pe care doriţi este această legătură să fie rupt sau a expirat!

 Pesmet

Acestea sunt subestimate, în opinia mea, atât în ​​ceea ce priveşte experienţa clientului şi cu SEO. Ele pot fi o modalitate foarte bună de a ajuta clientul naviga în jurul valorii de site-ul dvs. şi de a ajuta cu adevărat interne de legătură.

Pe un site de comert electronic, pesmet poate fi un pic complicat, deoarece există mai multe modalităţi de multe ori de a ajunge la pagina de acelaşi produs. Astfel, traseul potenţial breadcrumb de pe o pagină de produs ar putea arăta diferit în funcţie de care categorii şi sub-categorii să navigaţi prin intermediul. Pentru mine, avantajele de a face ceva prea fantezist, nu sunt suficient de mari pentru a justifica de timp. Deci, aş recomanda folosirea o pistă de pesmet şi lipirea acesteia. Dacă sunteţi preocupat de experienţă de utilizator, ai putea face cookie-ul traseul utilizatorilor breadcrumb baza. Dar acest lucru nu este întotdeauna în valoare de timpul de dezvoltare, astfel încât să ar trebui să evalueze cât de valoroasă este pentru experienţa dvs. de client.

 Imagini

Clare, imagini clare, de înaltă calitate sunt necesare pentru orice site de comerţ electronic. Utilizatorii se angajeze cu ceea ce pot vedea si va fi pus de multe ori în afara în cazul în care imaginile sunt foarte proaste. Aici este un post de mare de la Kissmetrics, care oferă câteva exemple de cum să optimizaţi imagini pentru conversie.

Ceva Aş recomanda foarte pentru un site e-commerce se arată cazurile de utilizare ale produsului în imagini şi nu doar produsul în sine pe un plan de fundal. La fel de mult cum îmi place IKEA, nu-mi place simplitatea de imaginile lor, uneori:



Aş prefera mai mult pentru a vedea produsele, cum ar fi aratat cum acest lucru sa le pot folosi în cazul în care le-am cumpăra şi în stabilirea de o cameră de zi, de exemplu.

Dintr-o perspectivă pur SEO, veţi dori să vă asiguraţi că se face optimizarea imaginii de bază, pentru a capta traficul de căutare de imagini de la Google acolo unde este posibil. Iată câteva sfaturi pentru aceasta:

Dacă este posibil, de exemplu, folosesc nume de fişier descriptiv din lemn-stejar-masă în loc de 12345.png 12345.png
Adăugarea de text ALT pentru toate imaginile de produs - este destul de uşor de a face textul ALT fel ca numele de produs în mod automat în CMS
Crearea şi să prezinte o imagine sitemap la Google Webmaster Tools
 META titlu

Eu nu ar trebui să meargă în mai multe detalii aici, ca la importanţa acestui. Ceva care să aibă în vedere pentru site-urile de comerţ electronic este că sunt generatoare de titluri META pentru potenţial de mii de pagini de produse. Pur si simplu nu este posibil de a personaliza fiecare şi fiecare dintre acestea, astfel încât ar trebui să aveţi aceste auto-generat de dezvoltatorii de dvs. bazate pe un şablon pe care le dau. Pentru paginile de produs, aceasta este, probabil, doar va fi denumirea produsului, urmată de un apel la acţiune mic sau USP. De exemplu, inclusiv ceva de genul "cu livrare gratuită", ar putea funcţiona bine pentru îmbunătăţirea click-through de căutare. Cheia este de a încerca într-adevăr şi pentru a evita mase de date META dublură.

Sfat - un site e-commerce, de obicei, este condus de un fel de baze de date, care va avea diferite atribute (câmpuri) pentru fiecare produs. Un dezvoltator bun va fi capabil să folosească aceste câmpuri pentru a popula alte părţi ale paginii dinamic, de exemplu, un titlu sau descriere META. Ţineţi acest lucru în minte atunci când scris şabloanele meta-date şi de a folosi aceste domenii, dacă acestea sunt disponibile pentru tine.

META Descriere

În timp ce descrierea META, are un efect minim asupra clasamente, ar trebui să fie optimizarea acest lucru pentru îmbunătăţirea faceţi clic pe-through de la rezultatele de căutare. Site-uri de comert electronic sunt în poziţia perfectă pentru a include o mulţime de informaţii, cheamă la acţiuni şi USPS în descrierea META. După cum sa menţionat mai sus, descrierea META ar putea fi auto-generat pe baza unui şablon care vă oferă la un dezvoltator. Aceasta ar putea include domenii de baze de date, cum ar fi categorii şi sub-categorii.

 Descrierea produsului

Într-o lume post-Panda, este foarte important să se facă descrierile tale produs unic. Luând descrieri direct de la producători sau de feed-uri produs nu te diferenţiază de toate de la sute de alţi comercianţi care vând acelaşi produs. Petreceţi timp şi de resurse a face aceste unic şi atrăgător şi asiguraţi-vă că aţi inclus USPS a ofertei dvs. -., Cum ar fi livrare gratuita sau mai mici preturi

 URL-ul paginii

Din nou, acest lucru este destul de bază, SEO, dar nu este un lucru esenţial să vă amintiţi cu site-uri eCommerce. Tu nu ar trebui să includă categorii sau sub-categorii de produse în URL-uri, mai ales în cazul în care există mai mult de un mod de a găsi un produs, de exemplu, în cazul în care acesta este în mai mult de o categorie. Acest lucru poate duce la duplica paginile de produs. Puteţi rezolva această problemă cu rel = "canonice", etichetele, dar aceasta nu este cu adevărat ideală.

Cele mai bune practici este de a utiliza doar numele produsului şi un cod ca URL-ul, de exemplu - www.example.com/product-name-12345. Motivul pentru adăugarea unui număr în URL-ul este de a te acoperi împotriva nume de produse similare - de obicei, nu o problemă, dar în valoare de încercarea de a preveni.

 H1 tag-uri

Este discutabil cât de mult contează mai H1 tag-uri şi unele studii de la SEOmoz au arătat că nu au o mulţime de impact asupra clasament. Cu toate acestea simt că, pentru moment, este nevoie pentru a optimiza acest lucru, este în valoare de a face şi cu siguranţă nu este de gând să te rănesc. De asemenea, este bine să aibă marcajul curată a paginii, astfel că, dacă pentru un motiv oarecare cineva acceseaza o pagina cu CSS dezactivat, pagina are încă o structură logică.

Pentru o pagina de produs eCommerce, aş recomanda de codificare şablonul de pagină astfel încât numele produsului devine automat H1 tag-ul implicit pentru o pagină. Acest lucru ar trebui să ajute la eliminarea duplicat H1 tag-uri pe site-ul şi va optimiza automat la fiecare pagină puteţi publica.

 Numărul de telefon

Dacă vă pot oferi un număr de telefon, o fac. Nu numai pentru a ajuta în ceea ce priveşte sprijinul clientilor, dar, de asemenea, ca un alt semnal de încredere. Dacă ne gândim din nou la ceea ce Panda a fost încercarea de a obţine, unul dintre întrebări a fost ", aţi avea încredere acestui website, cu cardul de credit?" şi un factor care cu siguranţă vă ajută inspire încredere este un număr de telefon.

Un sfat Pro aici pentru site-urile de comerţ electronic - daca ai o echipa de suport client. Ţineţi evidenţa dvs. de cosuri abandonate în procesul de verificare şi dacă au capturat numărul de telefon al clientului, să ia ceva timp pentru a obţine echipa de suport pentru telefon şi a vedea dacă acestea pot vedea ce a mers prost. Acest lucru nu numai vă oferă o şansă de a obţine de vânzare, dar puteţi obţine, de asemenea, un feedback privind procesul de verificare si a vedea ce bariere în calea de conversie nu pot fi.

 Detalii companie

Deosebit de relevante pentru companiile care vizează pieţele locale, oferind mai multe semnale de Google de locaţia dumneavoastră vă poate ajuta Topul pentru aceste tipuri de cuvinte cheie. Puteţi folosi, de asemenea, câteva biţi de câteva Schema.org de marcare pentru a oferi un context suplimentar pentru conţinut. Acesta este, de asemenea, un alt semnal de încredere pentru Google, iar utilizatorii să se uite la.

Concluzie

Ei bine, că este despre asta, sper că a dat suficient pentru a lucra pentru a încerca şi de a îmbunătăţi paginile eCommerce produs. Pentru a încheia, aici sunt unele articole mai mari de pe e-commerce, SEO dintre care multe sunt din această listă curated a resurselor de comert electronic de Everett Sizemore:

Construirea legături profunde în paginile de produs
65 Modalitati de a imbunatati vanzarile online
24 E-commerce de dezvoltare Sfaturi
Ca întotdeauna, mi-ar plăcea să aud comentariile dumneavoastră şi feedback-ul sau ping-mă pe Twitter pentru a pune mai multe întrebări.

SEO Brasov , SEO Romania , Soft la comanda Brasov

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu