joi, 10 mai 2012
Acum, că ne-am luat titluri proprii, ar trebui să înceapă să se concentreze asupra descrieri meta.Meta description poate fi folosit de motoarele de căutare pentru a afişa în fragment, este piesa de negru de text afişat sub URL-ul.Meta description este de obicei folosit numai atunci când conţine cuvântul cheie a fost căutarea pentru căutare.
Unele plugin-uri, cel mai special All in One SEO, plugin-ul utilizează aşa-numitele "descrieri automate". Ei folosesc prima teză a unui post pentru a umple meta description implicit. Asta nu e foarte inteligent. Această teză ar putea fi o teza introductivă, care are aproape nimic de a face cu subiectul.
Astfel, descrierea numai de bine scris, este o mână în scris, şi dacă vă gândiţi de auto generare descrierea meta, s-ar putea ca nu face nimic bine şi lăsaţi motorul de căutare controla fragment ... Dacă nu utilizaţi meta description, motorul de căutare va găsi cuvinte cheie căutat în document, şi alege în mod automat un şir în jurul valorii de care, care vă oferă un cuvânt sau două cu aldine în pagina de rezultate.
Auto generează un fragment este o "scurtătură", şi nu există comenzi rapide reale (WordPress) SEO (nici unul care lucrează oricum).
Deci, utilizaţi câmpul de descriere meta găsiţi în SEO WordPress plugin-ul pentru a scrie o descriere meta. Asiguraţi-vă că entices cititorului să faceţi clic prin intermediul şi asiguraţi-vă că acesta conţine cuvântul cheie concentrarea de post sau pagina de cel puţin o dată.
Veţi observa că nu se menţionează meta keywords. Eu nu le folosesc şi nici nu ar trebui să vă, pentru o explicaţie, citiţi acest lucru: cuvintele cheie meta si de ce eu nu le folosesc.
BrasovNET - Web Design , SEO , Software
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu