marți, 5 august 2014

Sisteme de management al calitatii conform standardului ISO 9001


Un sistem de management al calitatii certificat in conformitate cu ISO 9001:

- reprezinta confirmarea oficiala a unui nivel de performanta credibil al managementului organizatiei;
- realizeaza mai usor accesul organizatiei pe piete externe si faciliteaza relatiile cu autoritatile;
- genereaza incredere clientilor referitor la calitatea serviciilor si produselor livrate;
- asigura cresterea credibilitatii organizatiei, in relatiile cu parteneri, furnizori sau contractanti;
- urmareste realizarea de valoare adaugata prin cresterea eficacitatii proceselor;
- identifica proactiv neconformitatile si lipsa de eficacitate a sistemului de management si ajuta la initierea si implementarea celor mai oportune actiuni corective si preventive;
- reprezinta o cerinta a autoritatilor publice pentru participarea la licitatiile pentru achizitii publice;
- urmareste identificarea cauzelor problemelor si gasirea celor mai bune solutii.   

Cu peste 1 milion de organizatii certificate la nivel mondial, ISO 9001 reprezinta cel mai popular standard de sistem de management ce si-a demonstrat eficienta in cei peste 25 de ani de existenta.
Sisteme de management

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu