miercuri, 25 aprilie 2012
seo
Ori de câte ori merg la o conferinţă, sau cel puţin o duzină de ori pe săptămână prin e-mail, ma întrebat: "Care sunt" secretele SEO "?" Sau "Hei, ce cuvinte cheie te rang pentru, si poate arata-mi o parte din dvs. site-uri? "Până când ai câştigat încrederea mea, deşi, eu nu sunt cu adevărat de gând să vă arăt ceva. Am făcut această greşeală şi o dată la 3 luni mai târziu a văzut o "clonă", site-ul de la acea persoană. Nu e ca eu sunt blocat la smuls şi nu sunt interesat în a ajuta oamenii de plată sau o înainte, pentru că eu chiar cred că este o parte din rolul meu în comunitate. Dar exista o diferenta intre cineva care arată la uşa mea pentru a cere alimente gratuit şi cineva întreabă: "Hei, pot merge la pescuit cu tine, aşa că am putea învăţa cum să pescuiască pentru mine?"
În timp ce eu nu sunt o prima generatie de SEO ca Greg, Rae, sau Todd, am fost fost în jur un timp, a cerut o mulţime de proşti (uneori) întrebări, experimentat şi a făcut o mulţime de greşeli mici şi awesomely catastrofale de-a lungul drum, dabbled în artele negre, a încercat şi a eşuat lucruri, şi că e modul în care am învăţat. Atât de mult din ceea ce se întâmplă astăzi în comunitatea SEO nu este despre întrebări, de învăţare, şi de predare; este vorba despre curviile atenţie, concursuri de popularitate, şi drama SEO. Prea mulţi oameni se concentrează pe găsirea de metode rapide de secrete şi uşor de instalat bancomate pe peluza din fata lor, astfel încât să poată paradă în jurul valorii de păuni ca pe ecran, după ce oamenii le spun cum sunt fabulos ca rock celebre, atunci cand in locul ei ar trebui să fie punerea în efortul de a învăţa cum funcţionează, ce ţine de el, şi ce faci atunci când atunci când rupe ceva sau reţeaua devine tot incendiate. Pentru că ei nu se pune mai departe că efort, atunci când ceva nu merge de pe şine, au dreptate înapoi de unde au pornit: cu nici o cunoştinţă. Tot ce pot face este sa caute pentru viitor "fişa" sau Secret SEO.
Learning SEO este o foarte mult ca de vânătoare. Fără a învăţa cum să tulpină de pradă, cum sa vaneze IR în jos, şi cum să "facă Kill", care va hrăni tu si familia ta, nu va supravieţui. În schimb, toată lumea vrea un bancomat finantat de secrete SEO. Dar atunci când Google a anunţat că se schimbă algoritmul vizează în mod specific site-uri SEO, site-ul construit pe trucuri, fără a şti ce faci sau de ce au fost o faci este probabil să fie un accident prins în CrossFire. Totuşi, dacă site-ul dvs. are platforma tehnică puternică, cu bunele practici de arhitectura de informaţii, conţinut de bună calitate sau mai bine că există pentru beneficiul utilizatorilor şi nu este un înveliş pentru AdSense, şi o mass-media sociale solide şi reale de marketing plan mondial şi de strategie, sunt mult mai rezistente la aceste fluctuaţii. Conţinutul poate fi rege, dar în cazul în care fondul de ten Tech este atât de rău că motoarele de căutare nu pot sa inteleg (ascultaţi, Ajax şi dezvoltatorii de Flash!), Arhitectura dvs. de informaţii este atât de nebun şi de complicate, care cant motoarele de căutare să capete sau cozi de ea , si nu de piaţă pe canalele adecvate în cazul în care vă puteţi găsi clienţii dumneavoastră (nu doar noul cald sociale canal media care weenies techno vorbesc despre cum ar fi pagina dvs. de Pinterest pentru asigurările de viaţă), cel mai bun conţinut se află prinşi în blocare şi cheia în cazul în care nimeni, dar se poate vedea. Este o combinaţie a tuturor pieselor de lucru împreună, conţinut, arhitectura de informaţii, şi de marketing bună şi de promovare, care duce la succes adevărat, nu secret de evaziv pe care il cautati pentru a evita unul sau mai multe dintre paşii.
În loc de concentrându-se pe umbla din secretele SEO, se concentreze pe învăţarea fundamentale cum ar fi alegerea de structura URL-ul din dreapta. Aflaţi cum să siloz site-ul dvs., de a crea conţinut vesnic verde, şi de a crea conţinut de sezon. Aflaţi când trebuie să plătească pentru conţinut premium. Aflaţi cum să comercializeze cu mass-media sociale, cum să-l automatizarea pentru a obţine ROI mai mult pentru timpul tau. Aflaţi cum să dezvolte şi să şi atunci când a e-mail la lista ta. Aflaţi cum de a construi încrederea prin link-uri. Aflaţi cum să verifice conţinutul dvs. în mod regulat şi pentru a menţine site-ul dvs. slabă, medie, şi până la data de. Aflaţi cum să tăiaţi de grăsime, acele părţi inutile din site-ul dvs., care nu vă ajută sau clienţii dumneavoastră. Atunci când învăţa aceste aptitudini, vei descoperi ca nu este nevoie să-şi petreacă atât de mult timp în căutarea de comenzi rapide, secrete, precum şi sfaturi ... şi veţi petrece mai puţin timp griji cu privire la modificările algoritm. SEO drama mea să fie o distragere a atenţiei distractiv sau de a vă oferi cele 15 minute de faima, dar, dacă nu se adauga la linia de fund, nu te-ajută. Este o distragere a atenţiei.a
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu